Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Volg het onderstaande stappenplan om je bestelling te retourneren:

  1. Retour aanmelden: Stuur een mail naar info@boutiquerose.nl met daarin je bestelnummer, het verzoek om te retourneren met daarin welke artikelen je wilt retourneren en de retourreden. De retourreden is niet verplicht, maar helpt ons om onszelf te verbeteren.
  2. Bestelling klaarmaken: Stuur het artikel in een stevig en het liefst originele verpakking terug. Op deze manier is de kans op schade het kleinste en kunnen we mogelijk andere klanten met dit product blij maken. Mocht je de originele verpakking niet meer in huis hebben, geen probleem. Pak een passende doos en we bekijken nadien de staat van je retourzending.
  3. Retourlabel aanbrengen: Zodra je de bestelling retour hebt aangemeld (stap 1), dien je zelf een retourlabel aan te maken via PostNL. Verwijder eerst het oude retourlabel, print het nieuwe label uit en plak het nieuwe label op de doos.
  4. Inleveren van je bestelling: Lever je retour in bij een PostNL servicepunt in de buurt.
  5. Geld retour ontvangen: Zodra je bestelling door ons is ontvangen, zullen we het bedrag binnen 3 – 5 werkdagen retourneren.

Belangrijk om te weten is dat wij niet verantwoordelijk zijn voor retourzendingen die tijdens het retourproces verloren, kwijt of beschadigd zijn geraakt. Als koper ben je daarom zelf verantwoordelijk voor het gedegen terugsturen van het artikel.

Wat zijn de voorwaarden om te retourneren?

Wij werken met een 100% tevredenheidsgarantie om je als klant veilig en met vertrouwen een aankoop binnen onze webshop te laten doen. Je mag daarom binnen 14 dagen na aankoop, zonder opgaaf van reden retourneren. De producten mogen ongebruikt, ongewassen en in originele verpakking worden geretourneerd. Wanneer het product beschadigd, kan er waardevermindering worden toegepast. Het is daarom belangrijk dat je direct na ontvangst van je bestelling controleert of je bestelling compleet en onbeschadigd is. Wanneer dit niet het geval is, willen we je vragen om direct contact op te nemen, door een mail te sturen naar info@boutiquerose.nl Je bent in de meeste gevallen zelf verantwoordelijk voor de retourkosten, tenzij;

  • Het artikel beschadigd is geleverd
  • Het verkeerde artikel is geleverd