Bestellingen

1. Hoe kan ik bestellen?

Plaats je bestelling in je winkelmand. Ben je al klant bij ons, log dan in met je gegevens zodat we je account herkennen. Hierdoor gaat je bestelling nog eenvoudiger!

2. Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wanneer je nog geen bevestiging hebt ontvangen van verzending kun je via de klantenservice contact met ons opnemen of stuur een mail naar: info@boutiquerose.nl

3. Waar kan ik een klacht melden?

Duizend maal excuses, ook wij laten wel eens punten liggen. Om je zo goed mogelijk te helpen staan we je graag te woord met onze 100% Klanttevredenheidsgarantie.

Verzending en levertijd

1. Wat zijn de levertijden?

Bekijk hiervoor de pagina levertijd en verzending.

2. Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

Het bezorgadres kan niet meer worden gewijzigd zodra je de bestelling hebt geplaatst.

Retourneren of ruilen

1. Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?

1. Allereerst meld je je product aan door een mail te sturen naar info@boutiquerose.nl.
2. Maak je product klaar om terug te sturen: In een stevige en het liefst originele verpakking. Op deze manier is de kans op schade het kleinste en kunnen we mogelijk andere klanten met dit product blij maken. Mocht je de originele verpakking niet meer in huis hebben, geen probleem! Pak een passende doos en we bekijken nadien de staat van je retourzending. 
3. Zodra je retour is aangemeld, maak je zelf een retourlabel aan. 
4. Print dit retourlabel uit op papier / sticker en plak het op de doos.
5. Lever je artikel gratis in bij een PostNL servicepunt.
6. Zodra je bestelling door ons is ontvangen, zullen we je bedrag binnen 3 – 5 werkdagen retourneren. 

2. Hoe kan ik mijn artikel retour aanmelden?

Stuur een mail met het bestelnummer naar info@boutiquerose.nl.

3. Wat zijn de voorwaarden om te kunnen retourneren?

Wij werken met een tevredenheidsgarantie om jou als klant veilig en met vertrouwen producten bij ons te kopen. Je mag daarom binnen 14 dagen na aankoop zonder opgaaf van reden retourneren.

4. Wat als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Sorrie, sorrie en nog eens sorrie. Dit had helemaal niet mogen gebeuren. Mogelijk heeft het product verkeerd in de schappen in het magazijn gelegen of is er in het magazijn iets anders misgegaan. Stuur even een mail naar info@boutiquerose.nl en we helpen je graag verder.

Persoonlijke gegevens

1. Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

1. Je kunt je persoonlijke gegevens wijzigen door in te loggen op je account. Hiervoor klik je in het menu op inloggen of klik op de volgende link: inloggen. Vul je gegevens in bij het formulier ”inloggen”.
2. Zodra je bent ingelogd kun je links in het dashboard kiezen voor account bijwerken. Klik op de link en een nieuw formulier opent zich.
3. Wijzig je gegevens. 

Betalen

1. Op welke manier kan ik veilig online betalen?

We maken gebruik van verschillende veilige betaalmethodes waaronder iDeal.

2. Krijg ik een factuur?

Nadat we je bestelling hebben bevestigd krijg je een factuur in de bijlage toegestuurd. Heb je geen factuur ontvangen? Stuur dan een mail naar info@boutiquerose.nl.

3. Kan ik mijn factuur wijzigen?

Zelf kun je helaas geen wijzigingen aanbrengen op je factuur. Hiervoor neem je met ons contact op door het volgende formulier in te vullen: contact. Vermeld hierbij je bestelnummer en de gegevens welke je wilt laten wijzigen.